שיווק מבוסס דאטה מתבסס על ניתוח מעמיק של התנהגות לקוחות והעדפותיהם, במקום על תחושות בטן או הנחות כלליות. גישה זו משלבת איסוף נתונים ממגוון מקורות – התנהגות גלישה, היסטוריית רכישות, אינטראקציות עם תוכן, ועוד – ושימוש בכלי אנליטיקה מתקדמים כדי לזקק תובנות פעילות. טכנולוגיות Big Data ולמידת מכונה מאפשרות לזהות דפוסים מורכבים בכמויות עצומות של נתונים וליצור מודלים חיזוי המנבאים את התנהגות הלקוחות. המעבר לשיווק מבוסס דאטה דורש שינוי תפיסתי מקבלת החלטות אינטואיטיבית לתהליך שיטתי של בדיקת השערות והסקת מסקנות מבוססות עובדות. פלטפורמות CRM מודרניות כמו מערכת רב מספקות תשתית לשיווק מבוסס דאטה, עם יכולות מובנות לסגמנטציה, אנליטיקה וויזואליזציה של נתונים. המערכת מציגה דשבורדים אינטראקטיביים המאפשרים לזהות מגמות, לנתח ביצועי קמפיינים בזמן אמת, ולקבל תובנות אוטומטיות שניתן לתרגם מיד לפעולות שיווקיות קונקרטיות.
כל הזכויות שמורות 2025 Auto Mate AI©
Facebook Posts
בהצלחה👍
automateai.co.il/ ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook
... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook