חייגן אוטומטי חייגן אוטומטי מאפשר לצוותי מכירות ושירות לקוחות לבצע שיחות רבות יותר ביעילות גבוהה יותר, על ידי אוטומציה של תהליך החיוג וסינון שיחות לא רלוונטיות. בניגוד לחיוג ידני שמבזבז זמן רב על חיוג, המתנה, והשארת הודעות, חייגן אוטומטי מטפל בכל השלבים הטכניים ומעביר לנציגים רק שיחות שנענו בפועל. קיימים מספר סוגים של חייגנים אוטומטיים: חייגן צפייה מראש שמחייג מספר שיחות במקביל וצופה שחלק יענו, חייגן חזאי המשתמש באלגוריתמים לחיזוי הזמן האופטימלי לחיוג, וחייגן Progressive המחייג מספר חדש מיד כשנציג מסיים שיחה. מערכות חייגן מתקדמות מזהות מתי ענה אדם אמיתי (לעומת תא קולי או מענה ממוחשב) ומנתבות את השיחה לנציג פנוי.
Facebook Posts
"התקשרויות וניהול לקוחות נוח ויעיל עם מערכת ZOHO CRM! 📈💼 ניהול משימות, דוחות מתקדמים ושיתוף צוות קל ונוח. #CRM #פתרונותעסקיים #זוהו" ... See MoreSee Less
1 CommentComment on Facebook
תגובה ראשונה
בהצלחה👍
automateai.co.il/ ... See MoreSee Less
0 CommentsComment on Facebook